2009. december 25., péntek

Szenteste

Végre ez a nap is eljött. bár még nem tudom, hogy mit jelent, de anyáék azt mondták, hogy szeretni fogom. Reggel jó korán felkeltem és foglalkoztattam az egész családot. Mivel ma van a mamikám névnapja ezért anya és apa elmentek és vettek egy csokrot a mamikámnak, hogy felköszöntsék.

Íme:

kép

Délelőtt egy bő ½ órát aludtam, „nehogy má ezek kikapcsolódjanak nélkülem… „ Ebéd, amit persze nem ettem meg, mert nem szeretem a sütőtökös pulykahusit. Anyáék nem hitték el, így elrakták délutánra nekem. Mamika és a dédi kivittek az udvarra, hogy majd a levegőn alszom egy kicsit… feladtam nekik is a leckét, eltelt egy ideig mire elaltattak a kocsiban. Jah… nem fért be a babakocsim az autóba, így a keresztanyám kocsiját vették elő a mamikáék a padlásról… tudni kell, hogy az a kocsi már majdnem nagykorú, de aludni jó… már ha el tudnak altatni benne. Elárulom, nagyon lassan ment nekik, de azért sikerült:








Szóval, amíg vártam a Jézuskát, addig nagy izgalmamban aludtam egyet. Mikor felébredtem, akkor anyáék megint megpróbálták belém tömni azt az irtó rossz sütőtökös pulykát, nem hagytam magam. Így megehette a mamika. Neki bejött.

Átöltöztem és jöhetett a karácsonyfa és a Jézuska ajándékai:

Karácsonyfa:







Itt jöttünk be anyával a ebédlőbe, ahová a Jézuska felállította a karácsonyfát:








Mamika és a papika Jézuskája hozott nekem egy tűzoltó autót…
















… egy kormányos autót…












Nini itt ebben a szatyorban is van valami…






… egy kisautót, amiben a golyók pattognak…









… hóemberes bodyt…






… mikulásos polót…





Anya és apa Jézuskája meg hozott egy hatalmas nagy dömpert, ami akkor is jó lesz, ha 150 kg-os leszek, mert akkora nagy súlyt is elbír:









Közben bementünk a szobába és ott játszottam a rengeteg játékkal, amit kaptam:


























Apa közben végig kamerázott:






Gráber család Jézuskája is jött, kaptam 6db kockát, mindegyik másféleképpen csörög- zörög:






Széldzsekit is kaptam:

kép

Bodyt, rénszarvasos tutyikával:









Nagyon kifárasztott ez a sok esemény, egy csomó játék…, így gyorsan az Évi meg is fürdetett.



Anya letett aludni, de kb. ½ óra múlva felkeltem és nem akartam visszaaludni. Ekkor vitt el a mamikám az Ő szobájukba, hogy egy kicsit fárasszon. Anyának már gyanús volt, hogy nem hall semmit, nem jövök vissza, így meglesett bennünket és látta, hogy a papika, én és a mamika ott horkolunk az ágyon. Gyorsan és halkan lefényképezett bennünket, amit megkuksizhatsz te is:






Összességében nagyon szuper volt ez a mai nap. Nagyon sok minden történt velem. Tényleg jó ez a szentestés dolog.

1 megjegyzés:

  1. Huh, mennyi sok ajándék! Apa vigyázhat, mert jövőre már a nagyautót fogod vezetni :)
    puszi, Luca, Joey és Andi

    VálaszTörlés