2009. december 5., szombat

Imre papánál

Ha vidékre utazunk, akkor mindig meglátogatjuk az Imre papát is. Főz nekünk finomat, amit még én nem ehetek, de nemsokára már nekem is főzhet.

Amikor megérkeztünk, akkor aludtam. Anya szép óvatosan levetkőztetett, és amikor a cipőmet húzta, na, akkor ébredtem fel.









Ide már jött a mikulás… nem tudom, hogy mi a neve ennek a valaminek, de nagyon aranyos, hangot ad ki és jó finom puha. Formára úgy néz ki, mint egy labda.








Ebéd után aludtam egy keveset és utána elmentünk mánfára az unokatesómhoz, a dédihez, meg az unokatesóm ( Tomika ) mamájához, papájához. De mindenki ott volt csak a Tomika és az anyukája ( Mónika ) nem. Így birtokba vettem Tomika bébi kompját:














Ide is jött ám a Mikulás. Tomikáék ajándékát izgatottan csomagolom ki:














Dédi Mikulása is itt volt:











Közben kaptunk egy infót, hogy a Mikulás még itt van, és ha akarunk vele találkozni, akkor s.o.s fel kell mennünk Tomikáékhoz. Így anya lefényképezte, hogy meg tudjam mutatni ki is az én unokatesóm.





Itt is van neki egy bébi kompja, ezt is kipróbáltam.







Amíg nem jött a Mikulás játszottam a labdájával is egy kicsit.





És egyszer csak itt a Mikulás.

Tomika a Mikulással:








Hozzám is odajött, néztem is furán, mert még ilyen szerzetet most láttam először:







Ketten:








Imre papa megmutatta, hogyan kell meghúzni a szakállát a Mikulásnak:





Tomikát is megfogta a Mikulás, de ő ennek nem örült annyira:








Volt ott krampusz is( akit anya először leördögözött):





Mónikával is készült rólam egy pár fotó:








Miután elment a Mikulás maradtunk egy keveset és kompoztam még egy kicsit és a Tomika meg fotózkodott:










Otthon a mamikámnál is járt a Mikulás, hagyott nekem egy csomagot:










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése