2009. december 26., szombat

Karácsony első napja


Ma jó korán keltem, mert le kellett ellenőriznem, hogy megvannak-e még az ajándékaim. Megnyugtatok mindenkit, megvan minden darab. Kicsit játszottam apával, majd anyával és még visszaaludtam, mert nem bírom a korán kelést. Anya is szundizott velem együtt, amikor felébredtem, gyorsan felálltam az utazóágyamban és hangos kacagással ébresztettem fel anyát. Elég volt a henyélésből. Átmentünk a mamika szobájába, aki még lustálkodott, odabújtam egy kicsit és amikor nem figyelt lenyúltam a krémes dobozát.

Reggeli után kimentünk az udvarra. Annyira jó idő volt, a hőmérő 19 fokot mutatott. Kabátka, mellény és a papikám sapija ( mert nekem anya csak nagyon vastag sapit csomagolt be ), és mehetünk is ki az udvarra kipróbálni a kisautómat.











Apának nagyon melege volt, mintha nem is december lenne.









Kutyákok is jól érezték magukat, követtek mindenhová.






























Anyával autóztunk egy kicsit, amit persze nagyon élveztem.















Papika ölében megpihentem egy kicsit és anya flaskáját nézegettem, kiráztam belőle a szénsavat.






Olyan meleg volt, hogy a mellényt le kellett vennem, és kaptam egy sálat, mert a nyakam így kint volt.









Az udvaron ciciztem egyet, majd elaludtam a friss levegőn.






Hatalmas nagy alvás után, amit már megint az udvaron végeztem, a Szabina babakocsijában. Nagyon megéheztem és a mamika hozott nekem valami paradicsomos, krumplis husit.









Ebéd után nem árt egy kis mozgás… nem nekem, a mamikának. Elmentünk megnézni a pipikéket. Anya nem jött velünk, ezért nem tudok nektek képet mutatni róla, csak azt, hogy a mamika magára kötött.









Délután is aludtam egy nagyot, méghozzá 19:30- ig. Van egy olyan érzésem, hogy nem fogok mostanában lefeküdni, aludni. Anyáék vacsiztak és én is odaültem, a székemben rágtam egy kis kenyeret, de azért kaptam egy kis kolbászt is.









Vacsi után jöhet a fürdés.












Mamikát egy kicsit megizzasztottam.






Asszem mára ennyi elég. Pápá.



1 megjegyzés:

  1. Nagyon izgalmas ott lenn a mamikáéknál! Érezzétek jól magatokat. Luca, Joey és Andi

    VálaszTörlés