2009. december 27., vasárnap

Gráber Zoltán és családja


Ők is jöttek az Éviékhez. Persze náluk is én voltam a középpontban. Olyan jó nekem, mert mindenki nagyon szeret.

Id. Zoli is tartogatott egy kicsit. Együtt rosszalkodtunk az üvegasztalnál.




Hehe:




Ijf. Zolika is odajött hozzám, aki szemüveget visel ... hát majdnem sikerült belőle rollert hajtogatnom.








E család legfiatalabb tagja Bazsa, na őneki meg a fogait vizsgálgattam meg.




Már elég késő van, így a fogorvosos játék után megpihenek egy kicsit a Bazsa ölében.




Miután megpihentem Pircsi lett a soros, aki kényeztethet engem, elárulom ... cicizhetnékem van már így elkezdtem keresni nála ...





Sikerült is kigomboljam a blúzát ..., de nem ciciztem nála.





Köszönöm mindenkinek ezt a dajkálós napot.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése