2009. december 26., szombat

Karácsony második napja

Ezen a napon az Imre papához mentünk, mert oda is jött a Jézuska. Reggeli után indultunk és én már az autóban elaludtam, mert egy kicsit korán keltem fel. A papánál is tudtam egy kicsit aludni, de amikor megneszeltem, hogy idegen helyen vagyunk, akkor egyből fel is ébredtem. Mosolyogva üdvözöltem a papát és máris haverságban voltunk egymással. Papa készített finom ebédet az anyáéknak. Persze amikor az ebédre került a sor, akkor is aludtam, hogy tudjanak nyugodtan ebédelni, de mivel az ágyon nincs rács így a papám vigyázott rám, amíg anyáék a halászlevet ették. Egyszer csak kopogtatnak. Az unokatesóm jött az anyukájával és az apukájával, hoztak a papámnak ajándékot. Meg persze nekem is, de ezt majd csak később mutatom meg nektek.

Itt az unokatesóm, Tomika, de őt már láttátok:







Anyukájával is lefényképeztük:






De amikor ők jöttek, akkor én aludtam. Mivel elég jó szimatom van, ha valami történik körülöttem, így ezt is megéreztem, hát fel is ébredtem ízibe. Meg is nézhetitek, hogy milyen álmos fejem van.






Ezen a képen pedig az ajándékomat is láthatjátok:






Tomika hosszú nézés után kérdezte: „ hát neked meg mi a szösz van a szádban?”






Papával játszottam az ágyon:






És egyszer csak mit látok, a papám „borozik”:






Megkínált engem is:





Hát elfogadtam…, de ezzel csak az a baj, hogy nincs nyitva az üveg:





Délután felöltöztünk és papástól elmentünk a Gráber családhoz. Volt nekik is nagyon szép és nagy karácsonyfájuk:





Keresztapám ölében majszolgatom a babapiskótát:





Keresztanyám és én szeretjük a kamerát:





Papám is pózol:





Évivel:





Szóltam neki, hogy adjon nekem normális kaját, mert ettől a piskótától nem lakok jól:














Papával vicceket meséltünk egymásnak:





Aztán befogtak főzni is:








Hát elmondhatom, hogy ez a nap is igen fárasztó volt.

2 megjegyzés:

  1. Hüüü Mózes ez a kék autó csúda szuper :D
    Boldog Új Évet Nektek!
    Sok sok átalvós éjszakát :)

    Puszi Adri + Lilla

    VálaszTörlés