2009. december 6., vasárnap

Egy jó kis vasárnap


Hamar felébredtem és riadót fújtam az ősöknek is. Persze ők nem akartak felkelni. Kaptam egy tiszta pelust, cicit és anya átvitt a papikáékhoz a szobába és visszafeküdt aludni, apa mellé.

Mi hármasban a mamikáékkal nagyon jót játszottunk. Tele van a szobájuk tükörrel, így mindenhol láthattam magam. Hamar elfáradtam és odabújtam a mamika ölébe és szundítottam egy órácskát. Addig nyugodtan olvashatott a mamika, de továbbra is ott maradtam az ölébe.

Mikor felébredtem kaptam egy kis gyümölcs nasit és felmentünk az Éviékhez. Anya az okos eszével pedig, jól otthon hagyta a fényképezőjét, így nem készült kép. Mindegy. Itt is dajkálták a fenekem, játszottam, ettem és aludtam egy keveset.

Amikor hazamentünk a mamikához, már kész kajával várt. Képzeljétek, most ettem életemben először húslevest májjal. Nagyon fincsi volt. Kaja után kimentünk a friss levegőre és ott bevágtam a szunyát, de annyira, hogy anyának úgy kellett felébresztenie, mert különben nem aludtam volna éjjel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése