2009. december 7., hétfő

Indulás haza


Anya nagyon gyanús volt nekem tegnap, mert nagyon sürgött- forgott, pakolgatta a ruháinkat. Sajnos haza kell mennünk.

Reggeli, bepakolás és indulás. Elaludtam az autóban és csak siófoknál ébredtem fel. Anya nem nagyon örült neki, mert tudja nagyon jól, hogy nem szeretek autózni és hajlamos vagyok rá, hogy végigordítsam az egész utat hazáig. Ahogy felhajtottunk az autópályára elkezdtem nyekeregni, anya kitalálta, hogy ad nekem valami desszertet, de az a csomagtartóba van. Szólt is apának, hogy a legközelebbi benzinkúton álljon meg, hogy ki tudja nekem venni a kaját. Na, ennek apa nem örült annyira. Mentünk, mentünk én hisztikéztem a benzinkút meg csak nem jött. Volt az út szélén egy félreálló, ahol azok tudnak megállni, aki elakadtak, na, itt apa megállt és közölte anyával, hogy nagyon siessen nekem kiszedni azt a desszertet. Öv kicsatol, ajtó kinyit, anya kiszáll, csomagtartó ajtó kinyit, roló elhúz, desszert kivesz, csomagtartóajtó becsuk, ajtó kinyit, anya beszáll, öv becsatol és mehetünk.

Apa kérdezi: „a rolót behúztad?”

Anya válaszol: „nem”

Apa: „akkor húzd be légyszi”

Anya: „ok”

Öv kicsatol, ajtó kinyit, anya kiszáll, csomagtartó ajtó kinyit, roló behúz, csomagtartó ajtó becsuk, ajtó kinyit, anya beszáll, ajtó becsuk, öv becsatol. Mehetünk.

Apa kérdezi: „jól behúztad?”

Anya bizonytalan válasza: „igen” (majd kiderül útközben, hogy ha, mégsem. )

Én ezt végig kiabáltam, megkaptam a desszertet, pikk-pakk pesten lettünk és ezen a jó minőségi úton jól el is aludtam.

Estére jól ki voltam ütve és a kutyusommal hamar be is aludtunk:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése