2009. december 28., hétfő

Papika szüleinél


A mai gyümölcsözésem után elindultunk a papikám szüleihez. Autóval mentünk, mert a papikám lába eléggé fáj és hosszú távon nem tud sétálgatni, meg nekünk is jobb volt. Szóval bepréselődtünk az autóba és elindultunk. Erre apa kitalálta, hogy menjünk egy kört az autóval, hogy melegedjen be a motor… vagy valami ilyesmi. Elmentünk tehát Orfűre. Mama, anya és én hátul ide- oda dülöngéltünk a kanyarokba odafelé is meg vissza is. Nekem persze sikerült elaludnom ez alatt a kis idő alatt. Anya bevitt a szobába és letett az ágyra aludni. Addig ők beszélgettek, mert már rég nem találkoztak egymással. December 24.-én hoztak haza a „dédipapáék” egy kiskutyát, akit anya több féle pózban le is fényképezett. Majd el felejtettem, Tusinak hívják.

















Amikor felébredtem, akkor csináltak rólam is egy pár képet az anyáék.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése