2009. december 29., kedd

Látogatóban Tomikáéknál

Anyáék megbeszélték, hogy a kép ünnep között meglátogatjuk a Tomikáékat. Kell mondván, hogy nekem is kell a társaság, ne csak a felnőttekkel legyek. Mi egy kicsit korán érkeztünk ezért bementünk a dédimamámékhoz, hogy lásson megint. A szobában kinéztem magamnak egy polcot és gondoltam lepakolom, de előtte körülnézek, nehogy észrevegyék, hogy miben mesterkedem:





A dédim és a karácsonyfájuk





Szóltam a dédinek, hogy játszunk egy kicsit és másszon utánam, megpróbált.





És mivel nem ért utol, így kihasználtam a helyzetet és megrágtam a fafüggönyt.





Ezek után jött a Lenke néni és megmutatta közelről a karácsonyfát.





Asszem itt már kipróbáltunk mindent, a dédi is jól elfáradt. Hagyom pihenni, felmentünk a Tomikáékhoz. Képzeljétek, itthon van most az apukája is. Most örül nagyon.

Kapott karácsonyra egy hintalovat a Tomi, a papám meg ráültetett és fogott is, mert eleinte meg voltam lepődve. Az a valami, amit sörénynek hívnak, csikizte a kezem és nem volt jó. A paci nyerített is, meg vágtatott.





Hoztunk a Tomikának egy búgócsigát, mert a Jézuska hozzánk hozta, pedig nem is a mi ajándékunk. Nagyon tetszett neki, csodálkozva, érdeklődve nézegette.







Na jó, ebből elég. Most én játszom vele, gyorsan beviszem az asztal alá, talán, akkor nem jön érte senki.





De anyáék visszaadják Tomikának, mondván, hogy nekem is van otthon, most had játsszon vele ő.





Itt van Tomika és az apukája.





Ha nem engednek játszani a búgócsigával, akkor kipróbálom a bébikompot, már ültem benne.








Hamar ráunok, és úgy döntök, ha már minden fel van díszítve, akkor magamra is aggatok pár gyöngyöt.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése