2009. december 27., vasárnap

Meztelenkedős délután


Felmentünk a keresztszüleimhez egy kicsit. Tudni kell, hogy náluk padlófűtés van és nagyon meleg. Egyik pelenkacsere alkalmával mondta az Évi, hogy nem kell rám pelenka, had legyek egy kicsit szabadon. Csak a body volt rajtam. Jól is éreztem magam, de kellett pisilnem és mivel még nem tudok beszélni, és szobatiszta sem vagyok, így bepisiltem. Apa le is vetkőztetett, hogy ne legyek pisis ruhában.






Közben játszottunk is egy keveset:






Miután apával kijátszottam magam, anya rám adott egy másik bodyt. Odamentem az Évihez és az ölében elmajszoltam egy babapiskótát:






Közben megjöttek a keresztszüleim nagyszülei és hoztak nekem mandarint. Igaz még nem ettem soha, de biztosan finom. Anya adott is nekem:






Nézzétek a keresztapám már megint belepislogott a képbe:





Itt megpróbáltam megszökni, de sajna szemfüles volt és visszaterelgetett:




Jani bácsi is megdajkált egy kicsit:




Erzsi néni szeretetéből is kaptam:







Ennyi ember és mindenki engem akar tartogatni… el is fáradtam, de még meg is éheztem. Anya hozott nekem többféle kaját is, amiből választhattam. Hát én a vaníliás tejbegrízre mutattam, mert azt nagyon szeretem:




Nagyon finom, anya is szereti:




Itt tömik belém, amit úgy nyelek, mint kacsa a nokedlit:




Közben megint pisiltem méghozzá rá az Attilára. Anya ezek után rám adott egy pelust és egy felsőt, ami sajnos csak hosszú ujjú volt. Attilával is játszottam egy keveset:





Megengedte nekem, hogy a fenyőfát megtapogassam:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése