2009. november 2., hétfő

Babaúszás 5

Juhhééééééé, újra hétfő van és indulunk úszni. Anya megint időben indul, mert bérletet is kell vennünk. A recepción megnézik, hogy ebben a hónapban mennyi hétfő van… jelentem boldogan, hogy 5db.

Az öltözőben találkozunk Lillával, de Sári nincs. Nem baj, egy csaj is csaj.

Egy gyors zuhanyzás után, mehetünk a medencében, ahol már Orsi vár bennünket, mert meggyógyult. Örömmel meséljük, hogy már voltam a víz alatt, gyors bemelegítés után meg is mutatjuk anyával, hogy hogyan is kell ezt csinálni.

Orsi is mutat egy új fogást, méghozzá a tarkós, hátúszós fogásból hogyan kell megfordulni hasra és kikapaszkodni a partra, illetve visszafordulni, ha nincs ott a part. Bizarr látvány, de csinálni nem nehéz. Nagyjából ugyanazokat a feladatokat csináljuk, gyakoroljuk, és sokat merülünk. Ettől egy kicsit bevörösödik a szemem, de nem érdekel, erős fiú vagyok.

Az úszás végén az Orsi nekem is és a Lillának is mondta, hogy olyan ügyesek vagyunk, hogy már mehetünk a csecsemő 1-es csoportba, mert ugye eddig a beszoktatáson voltunk. A jó hír, hogy a cs1-es már nem ½ órás, hanem ¾ órás. A recepción kell oktatót választani és más időpontban kell jönni. Hosszas egyeztetés után,- mert ugye nem akarunk olyan csoportba kerülni, ahol nagyon sokan vagyunk, mert akkor az öltözés is sokkal bonyolultabb, az úszásnál meg tele lenne a medence… nekem meg hely kell – kitaláltuk, hogy péntekenként fogunk járni 10:45-re a Dettihez. Őt még nem ismerjük, de ez pénteken változni fog. Én örülök nagyon, mert így ezen a héten 2szer fogok úszni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése