2009. november 6., péntek

Babaúszás 6

Péntek… megyünk úszni, most már a csecsemő 1-be ( cs1 ), Dettihez. Kíváncsi vagyok nagyon, hogy vele milyen és miben különbözik a 2 csoport.

Megérkeztünk anyával, öltözés és irány a medence, Orsi még tartja az óráját, az előttünk lévő csoportnak, ahol kicsiktől a nagyobbakig vannak. Addig mi bemutatkozunk Dettinek, aki valójában Bernadett. Beszélgetünk, ismerkedünk és irány a víz. Nem volt más csak mi anyával, még Lilláék sem, úgy látszik ők másik időpontot választottak.

Időközben jött egy fiú, Peti, az apukájával. Vártam, hogy kezdjük a bemelegítést, de ez elmaradt. Egyből a feladatokat csináltuk. Tikk-takk-oltunk, úsztunk hason, háton, merültünk. Ez nem volt olyan pörgős, mint amilyen szokott lenni. Nem is volt annyi ének, mint az Annánál, vagy az Orsinál.  :(

Vége az úszásnak, irány zuhanyozni, öltözködni és kaja, mert már nagyon éhes vagyok. Nem könnyítem meg anya dolgát, lássa, hogy időben kell nekem kaját adnia. Gyümi helyett cici van, mert úszás előtt kaptam egy üveges gyümölcsöt, mondanom sem kell, hogy végig böfiztem tőle az egész órát.

Míg ettem, addig anya kifaggatta Annát, hogy neki mikor van cs1-es órája. Szerda 17:30, kicsit késő, de megoldható. Közben arra járt Orsi is, de neki nincs olyan csoportja, ami nekünk jó lenne csak az a vegyes, de azt nem ajánlja. Így megint irány a recepció és átiratkozunk az Anna úszására. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése