2009. november 24., kedd

Az első húsnapom



Reggel egy kicsit elaludtam, 8:20-kor keltem. Elég nyugtalan voltam és nehezen tűrtem, míg anya tiszta pelust ad rám, és kiporszívózza az orrom. De túl vagyunk rajta. Egy gyors cicizés, amiért a hiszti volt, és indulás a piacra venni nekem ezt- azt. Kedvenc zöldségesünknél vásároltunk, burgonyát, banánt, körtét ( ezt mind nekem ), meg apának erős paprikát. Kivételesen csirkemellet is vettünk, anya azt mondta, hogy már nagyfiú vagyok, így már ehetek ilyet is és ez mind az enyém.

Útközben a teret néhány ember díszítette, majd remélem, megnézzük este is, hogy milyen szép. Anya mesélte, hogy jön a karácsony és azért ez a díszítés. Még nem tudom, hogy mi az, de azt mondta, hogy nagyon fog tetszeni nekem.

Végre itthon, nassolok egy kis banánt, röpke ½ órás alvás és jöhet anya, hogy foglalkozzon velem. Nem nagyon ér rá, mert a husit rakja a fagyasztóba, amiből minden nap fogok kapni egy kockát. Közben kész lett az ebédem, mondanom sem kell, hogy nem aludtam ki magam és elég nyűgös vagyok. Burgonya cukkínivel és cs.mellel. Hmmmmmmmmmmmmmmmmm, de finom, azt hiszem ezt szeretni fogom. Meg is nézheted, már tudok egyedül enni főzeléket:




Jöhet a délutáni alvás.

16 óra után keltem, jöhet a maradék főzelék, ami most még finomabb, mint délben volt. Anyával kiugrunk a tescoba, ahol kapok pár üveges kaját.

Eljött a szokásos kutyasétáltatásos idő, rohanunk velük le, mert nekik nincs pelenkájuk, mint nekem. Én már felajánlottam, hogy adok nekik, mert nekem van bőven, de nem kell nekik… Közben a téren már világítanak a lámpák, naggggyyyyon szép, már alig várom a karácsonyt, hátha az is ilyen szép lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése