2009. november 25., szerda

A második húsnapom és a 9. babaúszás


Ma megint kaptam husikát. Kivételesen krumplis brokkolis cs. mell volt a menü. Nagyon fincsi volt, igaz elég zöld volt, de jó volt. Megettem az összeset.




Ebéd után egy jó nagyot aludtam és felkészültem az esti úszásra is. Apa vitt bennünket, autóval és megint ott volt és nézte, hogy hogyan csinálom a feladatokat.

Anna ma megint beteg volt és egy helyettesítő volt. Megkérdezte, hogy mi hogyan szoktuk csinálni a feladatokat és teljesen másképp csináltatta velünk… nem értem, hogy akkor miért kérdezte. Fele annyi feladatot sem csináltunk, mint általában.

Lilla is ott volt és az apukája is eljött megnézni őt, ezért mind a ketten nagyon odafigyeltünk mindenre és kiválóan végeztük a feladatokat.

Úszás után gyors öltözés, mert otthon a kutyák vártak minket, mert sétaidő volt. De mielőtt a felvettük volna a kabátot kaptam az Adritól ( Lilla anyukája ) egy kekszet, amivel persze jól összekentem a kabátomat.

Az autóban jól elaludtam… az alatt az 5 perc alatt sikerült. Otthon fürdés és alvás volt az új pizsigatyámba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése