2009. október 26., hétfő

Babaúszás 4

Eljött a hónap utolsó hétfője és így az utolsó úszás is. Szintén a szokásos korai kelés, gyors kaja és indulás. És ma a mamikám ( aki vidékről jött hozzám egy teljes hétre :D ) is elkísér úszni, nagyon izgatott, mert félt, hogy ez az úszás tényleg jó-e és kell-e nekem. Remélem meg tudjuk győzni az úszás végére és belátja, hogy ez nekem fantasztikus élmény és még jó is az izmaimnak.

Ma megint az Anna van, mert az Orsi még mindig beteg. Ez a ½ óra is megint nagyon pörgős, ráadásul jó dolgom van, mert csak csajok vesznek körül. Még válogathatok is. Ugye egyszer van a Sári, és most jött egy új csaj is, őt Lillának hívják. Helyesek mind a ketten. De azt mondta anya, hogy először az úszás és csak utána a csajozás.

Szóval, olyan feladatok voltak, hogy hanyatt kellett feküdni a vízen, anya a tarkómnál megfogott, kitámasztotta az államat és úgy úsztatott a vízen. Ki kellett kapaszkodjak a medence szélére, talicskáztunk, és a végén meg be kellett ugrani a vízbe anyához. Ma megint én voltam a bemutató alany, élveztem ezt is, mert mindenki minket nézett… én meg szeretek a figyelem középpontjában lenni.

Hamar vége lett ennek az órának is, már alig várom a következőt.

Mamikám végíg figyelt egy üvegen keresztül. Modanom sem kell, hogy neki is nagyon tetszett. Még onnan kintről nézve is, mi lett volna, ha itt van bent velem a vízben... talán, majd egyszer ő is bejön velem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése