2009. november 11., szerda

Babaúszás 7

Szerda van, és ma megyünk úszni. A délutáni alvásból 15:14-kor keltünk anyával, ettem egy pár falatot és jöhetett a játék. Ripsz- ropsz eltelt az idő és indultunk úszni. Igaz már álmos voltam, így hamar elaludtam a kendőben anyán, de a HÉV-nél hangoskodtak, így felébredtem. Nagyon hamar odaértünk, már sötét volt így csak bambultam anyán, míg meg nem érkeztünk a recepcióra. Nagyon meleg volt az öltözőben így hamar megszabadultunk a ruháinktól, de volt még sok időnk, így játszottunk egy kicsit. Megint nem volt senki ismerős, úgy látszik Lilláék nem ebben az időben járnak, és amúgy senki sem volt rajtunk kívül. Elindulunk anyával a medencéhez, mert már elég volt a fülledt levegőből és lám… jönnek Lilláék. Mesélték, hogy múlt héten is szerdán voltak, csak akkor Anna volt beteg és az Orsi helyettesítette. Megbeszéltük, hogy ebbe az időbe járunk majd, úgy örülök…

Mikor bementünk a medencébe, már ott volt egy apuka a kislányával és jött még egy apuka egy kicsit nagyobb kislányával. Lilláék is befutottak, de mi már bemelegítettünk addigra. Úsztunk a medencébe fel…, majd le…, hanyatt…, hason…, rudakat kellett kivenni a víz alól, de még nem kellett merülni csak észre kellett venni és elég volt lenyúlni érte. Nagyon sokat merültem, a medence szélétől kb. 1 méterre a víz alá merültem, anya a hónom alatt fogott, majd elengedett és a tarkómat kapta el és nekem a kezemmel meg kellett fognom a medence szélét. Ment elsőre is, de azért gyakoroltuk elég sokat. Meglovagoltunk egy polifoam rudat, vonatoztunk vele. Egy kislány elég sokat sírt és mivel már nagyon álmos voltam, így nálam is eltört a mécses.

Közben apa is megjött és az üveg mögül büszkén nézett. Meg is mutattuk neki, hogyan kell merülni. Neki is bejött ez az úszásos dolog, mert látta, hogy mennyire élvezem, annak ellenére, hogy már nagyon álmos vagyok, csak ez az esti óra nem a legideálisabb.

Öltözködés, itt kaptam Lillától egy babakekszet, ami nagyon bejött. Remélem anya is vesz nekem ilyet. Irány haza. Itthon anya megfürdetett, be a zsákba, cici és jöhet az éjszakai alvás, mindez 1 órával korábban, mint szoktam. Nagyon elfáradtam, így reggelig aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése