2009. november 19., csütörtök

Mamikával az ikeában


Reggeli, uzsonna, alvás és indulás az ikeába. Anya és mamika felpakoltak és elindultunk nézelődni. Amint megérkeztünk, egyből benyomtak egy pár hot-dogot, mert ebédidő volt. Kaja után belevetettük magunkat a nézelődésbe. Az volt a legjobb, amikor odaértünk a játékokhoz, ott választottam magamnak egy vizizsiráfot, olyan a nyaka, ha meghúzzuk, akkor zenélve megy vissza. A legjobb, ami tetszik nekem az az ikeás cédula rajta.

Lazításként anyáék ettek egy svéd mandulatortát, amit állítólag nem lehet kihagyni. Majd, ha nagy leszek, akkor megkóstolom én is, de most nekem egy kis cici volt a nyereményem, ami nem is volt olyan rossz. Elaludtam… néhány óra babakocsiba alvás és indulás haza.

Metróztunk és a Batthyány téren kimentünk a Duna partra. Apa jön értünk, és amíg vártuk csináltunk egy pár darab fényképet:
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése