2009. november 28., szombat

Játék egész nap


Ma korán ébredtem, még akkor anya lent volt a kutyákkal a sétán. Sírva jeleztem apának, hogy lehet értem jönni és szórakoztatni. Nem játszottunk túl sokat, mert anya hamar hazaért, megfürdette a család négylábú tagjait és már jött is hozzám.

Megint raktam meglepit a pelusba, hogy anya örüljön. Szóval tiszta pelus, játszóruha és jöhet a cici. Reggeli után még egy kis móka, kacagás. Apa elment usziba, így miénk volt a lakás, persze amiért korán keltem, így hamar el is álmosodtam és még egy kicsit visszafeküdtem szunyálni, ha jól sejtem anya ennek nagyon örült és kihasználta, hogy alszom, így ő is visszafeküdt egy kicsit.

Ma uzsira babakekszes almás banános kaját kaptam, persze játszottunk utána és apa is megjött, duccoltam vele, Apa azt mondta, hogy ducc én meg szép óvatosan lefejeltem. Most ez az új játékunk. De majd, ha nagy leszek…

Úgy volt, hogy ma dolgoznak apáék, de mivel a nagyi beteg így elmaradt. Ezért ebéd elött sétáltunk egyet, paradicsomos cukkíni volt tésztával… hmmm fincsi volt. Utána aludtam egy hatalmasat, mikor felébredtem szép csendben, jófiú módjára játszottam az ágyamban, anya jött kaptam egy kis nasi gyümölcsöt és utána cicit. Hallgattuk azt a cd-t, amit a Lilláéktól kaptunk, amin rengeteg gyerekdal van, anya énekelt én meg mászkáltam rajta és közben játszottam.

Esti fürdés, kaja és alvás. Tehát ma nem csináltunk mást, mint csak játszottunk, henyéltünk és sétáltunk. Nagyon jó volt ez a nap, mert apa is velünk volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése