2009. november 18., szerda

3. nap mamikával és a 8. úszásom


Anya már egy kicsit aktívabb, nem csak a mama játszik velem. De anyának megint el kell mennie, de most én megelőzöm. Mamika elvisz az ikrekhez: Kriszti és Bea

Megdajkálnak, eszek egyet és indulunk haza, mert anya telefonált nekünk, hogy mindjárt hazaér. Persze egy kicsit kifárasztottak a csajok, így elaludtam a babakocsiban, és kivételesen nem ébredtem fel a kutyák hangos köszöntésére.

Ebéd után játék és egy kis alvás az uszi előtt. Olyan sokáig aludtam, hogy apa vitt el bennünket az úszásra, mert tuti, hogy elkéstünk volna.

Öltözködés, de van még időnk egy pár fotóra:







Ott volt megint Lilla is, akit anya lefényképezett:




Úsztunk fel-le, ide-oda, merültünk és nagyon élveztük. A mamika is és én is. A Lillával megint vonatoztunk a vízben, anya megpróbálta titokban lefényképezni, de sajnos olyan koszos volt az üveg, hogy nem sikerült. Amúgy nem lehetett fényképezni, így nem tudtuk megörökíteni nektek, de megígérték, hogy december elején lesz nyíltnap és akkor lehet majd fotózni. Már alig várom…

Jól elfáradtam, megint. Úszás után jöhet a jól megérdemelt gyümi. Itt megint találkoztunk Lillával, mert kapott ő is egy olyan fürdőnacit, mint én. Nézd, itt örül nekem:




Otthon is fürödtem, vacsiztam és aludtam, mert szokás szerint megint nagyon elfáradtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése