2009. november 16., hétfő

Mamikával

Tegnap megérkezett a mamikám vidékről. Nagyon, nagyon örültem neki. Itt is aludt velem egy szobában.

Ma reggel anyának el kellett mennie, így a mamikám vigyáz rám, egész nap. Azzal kezdtük a napot, hogy bevonultunk a szobámba és szétpakoltuk a játékaimat. Megmutattam neki, hogy jelenleg milyen játékokat adott anya, hogy ezekkel lehet játszani. Mindegyiket megrágtam, nyalogattam, és utána odaadtam neki, hogy ő is tegye ugyanezt. Mamikám nem így játszik a játékaimmal…, pedig megmutattam többször is, hogy mit kell csinálnia.

A nagy játékban megéheztem, kaptam is egy gyümölcsdesszertet teljes kiőrlésű gabonával. Még a fülem is olyan lett. Jöhet utána a jól megérdemelt almalé, 100%-os és nagyon fincsi, be is dobtam belőle egy felest.




Oké mamika, folytathatjuk a játszást. Mutogatom neki, hogyan is kell csinálni, de egyszer csak a mamika feláll, felvesz és odamegyünk az ablakhoz. Megmutatja nekem a tütükéket. Hááááát ez bejött, azt hiszem, hogy nagyon szeretem a tütükéket nézegetni az ablakból.

Ebédelünk és alszunk… anya közben megérkezik, apa hozta haza.

A nap további részében is sokat játszottam a mamikámmal és elmondta nekem, hogy itt fog aludni sokat, egészen csütörtökig.

Este pancsi, persze ezt is a mamikámmal, vacsi és alvás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése