2010. január 6., szerda

Uszoda

Ma megint voltam az uszodában. Bár most elég sok időt kihagytam, mert téliszünet volt ott is. Otthon nagyon élvezem a pancsolást, pláne, hogy most az utóbbi időben apa a nagykádban csinálja nekem a fürdővizet. Annyira izgatott vagyok, amikor anya visz fürdni, akkor már alig bír tartani, mert majd ki ugrok a kezéből, megy a visítozás, játszás és pancsolás. Kaptam 3 db kishajót, amivel tudok otthon játszani.

Találkoztam ma a Lillával, jó nagyot nőtt már ő is, hiszen nemsokára egy évesek leszünk. Elég hideg volt a medencében a víz, mind a ketten vacogtunk,  bár Lilla jobban fázott. Érdekes volt ma megint úszni... sokat kapaszkodtam az anya nyakában, hogy ne engedjen el olyan sokszor.

Pancsi után az öltözőben lefényképezte anya a Lillust, ahogy öltözködik.









Én meg még ott ültem egyszál törölközőben, de mókásan néz ki nagyon. Egy babalátogatás alkalmából kaptam a mamikámék szomszédjából a Kispál családtól, itt vannak a képek.









2 megjegyzés: