2010. január 10., vasárnap

Délegyházán voltunk

Apáék ismerősei Délegyházán laknak, de már nem sokáig, ugyanis elköltöznek jó messzire. Azt hiszem, Angliának hívják azt a helyet. Kimentünk hozzájuk látogatóba, egy kis dumapartira. Van ott egy kisfiú, Ádámnak hívják. Kicsit laza, nem?





Csúcs szuper játékai vannak, amivel én is játszhattam. Ilyen például az építős játék, megmutatta nekem, hogy ezzel hogyan is kell játszani.







Közben odajött Ádus anyukája is, akinek itt a képről lemaradt a feje. Éppen itt meséli, hogyan tudom összeilleszteni ezeket az építőket és, hogy milyen várat lehet belőle építeni.




Ádus már el is kezdte, nézzétek, hogy milyen ügyes.




Apukája, a Robika meg büszkén figyeli, hogy milyen ügyi fia van.




Közben előkerült egy alagút is, amivel az elején nem nagyon tudtam mit kezdeni, de a Zsuzsi és anya megmutatták.




Anya itt tol be.




De én nem hagyom magam és kiseggelek.




Egyszer csak rájövök és elmegyek a túlsó végére, ahol a Zsuzsi fényképez.




És gyorsan vissza anyához.




Most anya fényképezett, hogyan kíváncsiskodok.




És íme a Bóta család tagjai.







Sajnos elköltöznek jó messzire, azt mondta anya, hogy egy másik országban fognak ezen túl élni. Így ennyit sem fogunk találkozni, mint eddig.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése