2010. január 12., kedd

Ébredésem következménye

Egész délelőtt játszottunk anyával és csak egy fél órácskát aludtam, nehogy lemaradjak valami nagyon jó játékról. Pontban déli 12:00- kor ebéd, mert ez nálunk mindig így van és ettől csak kivételes esetekben térünk el, illetve akkor, ha alszom. Megmondtam anyának, hogy én ekkor vagyok hajlandó ebédelni, elém ne tegye később az ebédet, mert nem eszem meg. Kaja és utána egy kis alvás. Nagyon jót aludtam délután, teljesen kipihentem magam a délutáni játékra, ami persze estig fog tartani. Ott tartottam, hogy ébredés… anya nem szokott egyből bejönni hozzám, amikor felkelek, csak akkor, ha sírva ébredek, de ez elég ritkán fordul elő. Szóval ma is jól ébredtem és gagyogtam, beszélgettem és pakolgattam egy keveset. Az ágyamból pont elértem a pelenkáimat és a bébi őrömet, amit anya azóta már el is pakolt. Nézzétek meg, hogy mi lett az ébredésem, ill. pakolásom eredménye.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése