2010. január 30., szombat

Disznóvágáson voltak anyáék

Szombat reggel van, Amikor még aludnék, anyáék sietnek, Készülődnek, mert mennek disznót vágni az Éviékkel. Kicsit húztam az időt, hogy maradjon még velem anya, mert azt találta ki, hogy egész nap nem lesz velem. Igaz a mamikámmal leszek, de akkor is, hát mégiscsak az anyám ... nem? Azt találták ki, hogy ez a dolog nem nekem való ... én bosszúból nem szóltam anyának, hogy itthon hagyja a fényképezőgépet.

Egész nap játszottam a mamikámmal és ettünk is egy keveset, aludtunk is. Nyugodt szívvel mondhatom azt, hogy élveztem ezt a napot, meghozza nagyon is. De ezt ne mondjátok meg az anyának, mert nem szeretném, hogy féltékeny legyen.

Délután hazajött az anya, hogy kapjak egy kis cicikét. Jött vele a keresztanyám is meg a Zolika.









Miután jóllaktam, anya felkapta a fényképezőt és el is mentek, ha nem lenne tele a pocim tejcsivel, akkor észre sem vettem volna, hogy itthon volt.

Néhány kép a disznókodásról:



















































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése