2010. február 14., vasárnap

Vendégeim

Ma feljöttek hozzánk vendégségbe az Attiláék (Attila és Reni). Apáékhoz jöttek, de végül az én vendégeim lettek. Hoztak pufit, ami nekem nagyon ízlett. Most ettem ilyet először és be kell, hogy valljam: nagyon fincsi volt. Anyának a tudtára is adtam, hogy vehet nekem ilyet néha, vagy Gyakran van.

Bejöttek a szobámba a vendégek és akkor már anyáék is csatlakoztak hozzánk. Jót játszottam, Renivel és Attilával egyaránt.

Elkezdték Nekem a Körbe-körbét (fa vasút kis vonattal) építeni, de nem hittek anyáéknak, hogy szétszedem, Mielőtt megépítik. Így lett, szét is szedtem.





Mindezek után megmutattam Attinak, hogyan kell kinyitni a komód fiókját, amit nekem is az apa tanította meg az anya nagy bánatára, mert állandóan kipakolom a frissen mosott és vasalt ruhákat.





Miután kipakoltuk a komódokat elcsaltam Attilát a bölcsőhöz és ott megmutattam neki a dinómat.







Amit persze le is birkóztam.


Rápattantam a verdámra és odagurultam a Renihez.



Járgányról le.



Kiszúrtam, hogy Attilának egy új telója van és Kertem, hogy mutassa meg nekem.





Majd visszamentem a komódhoz és a tetejéről lehajigáltam egy szőrmókokat, anya is pakoljon majd utánam.




Ezzel hamar végeztem és Atti Ekkor becsukta a szemét és mondta, hogy bújjak el majd Ő megkeres.



Bezzeg én olyan jól elbújtam, hogy azóta is csak keresne, de megszántam és előjöttem a hátamögül.

Anya elpakolta már a járgányomat, de én úgy gondoltam, hogy azért egy kicsit megrágom a zsinórját.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése