2010. február 2., kedd

Babatalálkozó

Megbeszélte anya az unokatesóm anyukájával, Beával, hogy ma miután elvitték Emmát az oviba, akkor átjönnek hozzánk egy kicsit játszani. Sajnos, amire ideértek a Csabi már elég álmos volt, de azért még bírta. Ő most 7 hónapos, még csak kúszni tud, de amit szeretne, azt eléri. Tetszettek neki a játékaim, főleg a tűzoltó autóm. Azt én is nagyon szeretem, pompás kis autó. Lehet a létráját forgatni, van 2 tűzoltó is benne, az egyiknek oxigénpalack van a hátán, a másiknak, pedig locsolócsöve van. Egy a lényeg mindkettőnknek az kellett, nem veszekedtünk rajta, mert anya azt mondta, hogy csak egy kicsit játszik vele a Csabi és utána visszaadja nekem, nem viszi haza.

Miután megunta a tűzoltó autót elindult a Csabi felfedezőútra.



Kukucs:


Hát, ide meg mit dugtatok?


Egyszer csak csengetnek, anya ment ki a rácshoz és nem egyedül jött vissza. Elárulom, hozott magával még egy pajtást az anyukájával és ő nem volt más, mint a Levente a szomszéd folyosóról. Ő is vidáman beszállt a játékba.

Helló:




Gyere, szökjünk meg, lehet, hogy elfelejtették bezárni az ajtót.


Hmmmm, ez nem jött össze.


Hogyan is kell kinyitni ezt a rácsot?


Levente a gondolkodáshoz bevette a cumiját a szájába, mert így jobban tud gondolkodni.


Eközben Csabi az anyukájától szeretne megszökni.


De nem sikerült neki.


Nekünk sem sikerült a szökés kísérletünk, így beljebb mentünk a szobában és kerestünk magunknak valamilyen elfoglaltságot. Levente egy készségfejlesztővel próbálkozik, de egyenlőre csak az ujját sikerült odacsuknia.



Miután mindenki teljesen kimerült és elálmosodott szólt az anyukájának és hazament. Én is szóltam az anyának, hogy majd alvás után csináljunk rendet, mert nagyon elfáradtam, ezért lepihenek egy pár órácskára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése