2010. február 15., hétfő

Pótúszás

Mivel kihagytunk egy úszást és azt nem lehet a következő hónapban leúszni, így, hogy ne vesszen el hétfő reggel 10-kor a Stofinál jelentkeztünk úszásra.

Nagyon jó és izgalmas volt ez az alkalom, nem is voltunk sokan, mert rajtam kívül csak egy kislány volt: Rézi, aki 20 perc lubickolás után kiment. Nem bírja a vizet, nagyon hideg neki. Tehát, magunkra maradtunk. A Stofi nagyon sok új feladatokat tanított nekem is és anyának is. Rengeteget voltam a víz alatt, be kell, hogy valljam, ennyit nem szoktam a víz alatt tölteni. Jól el is fáradtam.

Úszás után egy nagyon jót tusoltunk anyával, nem számított, hogy meddig folyatjuk a meleg vizet. Gyors öltözés és máris jöhet a fini kaja, mert a vízben nagyon megéheztem. Kajcsi után nem indultunk el haza, Hanem anya hagyott engem játszani.







Amikor meg nem figyelt, illetve én úgy láttam, hogy nem engem Sasol, akkor megpróbáltam megszökni. De ez nem sikerült, kiszúrta, hogy szökésben vagyok.





Majd felöltöztünk és hazamentünk. Nagyon jó és izgalmas volt ez az uszi, így ha megint kell pótolnunk, akkor biztosan, hogy erre az alkalomra jövünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése