2009. április 18., szombat

Imre papa látogatása

Nagy örömet hoztam a családba, mindenki rám volt kíváncsi. Így Imre papa is eljött hozzám látogatóba. Ő is vidéken lakik, elég messze tőlem, ezért jött csak most. Megvárta, míg egy kicsit megerősödök, és akkor felült a vonatra és ripsz- ropsz itt termett. Apa kiment elé a pályaudvarra, Én meg izgatottan vártam a nagy találkozást a papámmal.


Végre megérkeztek, papa elrohant kezet mosni, nehogy valami bajom legyen. És meglátott, Én éppen aludtam, mint mindig. De nem baj. Megfogott a papa és aludtam tovább a karjaiba, de amikor anya megfogta a fényképezőgépet, azért egy kicsit kikukucskáltam.

Így:




Papa te is nézz ide:




Ezt a rucit kaptam a papától:




Megmutattuk az Imre papának, hogy hogyan tudok már fürödni, persze a cumikámat nem adtam oda senkinek, jött velem a vízbe:




Nagyon rövid ideig volt nálunk a papa, anya azt mondta, hogy ezt hívják hétvégének. Nekem mindegy minek hívják, de azaz egy biztos… nagyon rövid ideig tart.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése