2010. május 1., szombat

Medveotthonban

Anya kitalálta, hogy ne üljünk otthon május elsején, mozduljunk ki egy kicsit. Állatkert jött még szóba, de végül is a medveotthon mellett döntöttek apával, mert itt még egyikünk sem járt. Hívtuk az unokatesómékat (Emma, Csabi), hogy ők is jöjjenek velünk. Meg persze a Margit mamát is. Apa, anya, mama és Én autóval mentünk a többiek meg vonattal. Nem fértek be az autóba.L Vittünk magunkkal mézet, mert az ottani macikat lehet etetni, de csak mézzel.


Anyáék lefényképeztek a macival, még jó, hogy van közöttünk egy kerítés J



Macietetés:


Na jó, legyen egy portré most rólam J


Mama vett nekem a bejáratnál hangszereket, egy rumbatököt és egy másik hangos, zajos hangszert, aminek sajnos nem tudom a nevét, de valami csörgő jellegű.


Legyen még egy portré rólam J


Kismacik:


Farkas:


„Maci”:


Voltak gólyák is:


Ebédel a népes társaság:






Apával, cumival a számban:


Apával, cumival az Ő szájában:


Lovagoltam is:









Emma is lovagolt:


Sétálgattam az erdőben:











Kukucs:



Nagybátyámmal:


Csatlakozott hozzánk, Csabi és a Bea:


Annyira jó volt az idő, hogy mezítláb rohangálhattam a homokban:









A kijáratnál, ami egyben a bejárat is van egy kisvonat, ami csak ott áll. Hát felmásztam rá és pózoltam:




Visszanéztünk és így néz ki a medveotthon bejárata:




Mivel egész nap nem aludtam egy percet sem, így délutánra már nagyon elfáradtam és elaludtam:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése