2010. május 22., szombat

Pünkösd Magyarhertelenden

Hurrá, megint egy hosszú hétvége, így le tudunk menni a papikámékhoz. Szerencsére megint nagyon jó az idő és ki tudunk menni az udvarra.
Papikámat tornáztatom, hogy minél előbb tudjon szaladni utánam a műtétje után. Igaz jár hozzá gyógytornász, de szerintem nekem is kell segítenem ebben:







Persze néha felkap, és össze- vissza, puszilgat:







Néha egy kicsit hagyom, hogy leüljünk:







A pihenés után jöhet a vágta:





De ugye a jóból is megárt a sok, így hamar abbahagyom és indulok tovább:



Mondjuk...., most megnézem a virágokat, megkóstolom a földjüket, hogy elég táplálék van-e bennük:





Ezt a mamikám nem szereti, ha csinálom, ezért eltereli a figyelmemet:



Megpróbálok kiszabadulni az udvar fogságából… de ez nem sikerül 




Így kénytelen vagyok továbbállni és megnézni a lépcső állapotát, hogy megfelel- e a mindennapos használatra:









Amikor a mamikám nem figyel megnézem az árvácskákat:








Lebuktam… megint jön a figyelemelterelés a mamikám részéről:





Kutyagumi keresése a fűben:




Megvan:


Na, jó. Elárulom, nem is azt kerestem, de azt mégsem mondhatom, hogy elestem.

Jéééé, egy fa:



Levél leszedése:



Szaglása:



Ízlelése:



Pfuuuuu, de rossz:



Jöhet a motorozás:








Pihenésképpen megnézem, hogy a papikám milyen cigit szív:






Attila is lejött hozzánk és megszeretgetett, megpuszilgatott:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése