2010. április 3., szombat

Medvehagyma szedés

Sokan nem ismerik a medvehagymát, ezért elárulom, hogy ezt a Mecsekben lehet szedni. Mindaddig, amíg nem kezd el virágozni, mert akkor már mérgező. Szóval ez úgy néz ki, mint a gyöngyvirág levele és az illata olyan, mintha fokhagymát szagolnál. Sok mindent lehet belőle/ vele készíteni.

Mi is elmentünk szedni, mert anya és apa nagyon szereti. Én még nem ettem ilyet, de ami késik, az ugye nem múlik… Az Évi jött, hogy megy szedni és anyáék csatlakoztak hozzá. Autóval mentek az erdő széléig, onnan pedig csak pár méter az erdőbe és már lehet is szedni. Ez a növény ilyenkor elborítja az erdőt, mintha szőnyeg lenne. A mamikám és Én babakocsival sétáltunk utánuk, mert nem nagyon akartak engem az erdőbe vinni a kullancsok miatt. Amikor odaértünk, addigra már szedtek egy adagot anyáék, csináltunk pár fényképet és indultunk is haza.

















Elindulunk lassan haza, apa autóval megy mi meg sétálunk egyet. Mamikámék vettek nekem egy babakocsit, ami sokkal könnyebb, mint amit eddig használtunk, nagyon kényelmes és könnyű, csak az a baja, hogy a tolókarja túl alacsony… vagy anya túl magas :D, mindegy, amíg itt vagyunk, használjuk.

Várjatok, innom kell:







Mehetünk:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése