2010. március 1., hétfő

Ismét a Máltain


Amint anya kitette a lábát a lakásból a hajnali kutyasétáltatás céljából, Én egyből riadóztattam apát, hogy nehogy már itt aludjon nekem. Játszottam vele, mert ilyenkor apa nagyon álmos és nem akartam, hogy elaludjon, így foglalkoztatni kell. Persze anya nem sietett haza az ebekkel, mert nem tudta, hogy Én fent vagyok. Kb. 45 perc múlva nyílt az ajtó és anya lépett be a kutyákkal. Volt nagy mosolygás mind a két részről. Még húzta anya az időt a kutyák fürdetésével, etetésével, itatásával, de utána bejött hozzám, és kaptam végre egy tiszta pelust, amit a cici követett.

Apa elment dolgozni, Én meg anyával játszottam egy keveset, nehogy megsértődjön, hogy vele nem játszom. 8-kor meg elaludtam, mert kifárasztott a hajnali kelés. 10:30-ig aludtam, majd kaptam egy kis gyümölcsöt és anya elmondta, hogy megyünk a játszótérre, mert gyönyörű idő van kint.

Persze először el kellett menni a lottózóba, ahol mondanom sem kell, de nem nyertünk. Végre a játszótéren vagyunk.

Egy kis hinta- palinta:











Majd kipróbáltam ezt a fajta hintázást is:

Ülve:



Állva:






Fél lábon:





Ezek után felszálltam a kisvonatra, ahol ilyen csodák vannak:







Meguntam, most pedig odébb állok:








Talált az anya egy hintalovat, ami műanyagból van és szegénykém egy kicsit viharvert:



Motor is akad ezen a játszótéren, de miért pont a rózsaszínre ültet anyám?





Van sárga motor is:



Egy másik hinta féleség, ami egy motor:









Volt csúszdázás is, de arról nem készült kép. És még anyával mentünk pár kisebb kört a játszótéren, úgy hogy fogta a kezem és sétálgattuk. Erről sem készült kép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése